C is for cookie

Ok, så en helg på Uppcon har kommit och gått. Har sett en hel del härliga cosplays, blivit lite fattigare (eller mycket beroende på hur man ser det), fått en hel del goda skratt, tagit foton i mängder och även kramat Kakmonstret. Låter inte det som en bra helg så säg? För mig är det i alla fall det.

Men nu ska man snart sova för att vara bered på att åka med tåget norrut ett tag nu i sommar. Jag riktigt känner att det kommer bli skönt att komma ifrån Flogsta och den här korridoren ett tag... Men mest av allt komma bort från den irriterande jäveln som bor här i korridoren. Han är nog den största anledningen till att jag vill flytta till en annan korridor eller en lägenhet. Men men, vi får se hur det blir med det.

Men nu ska jag ta och dubbel kolla så att jag packat allt så jag inte glömmer nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0