Innan någon klagar igen.

Och med npgon menar jag Bettan som alltid vill att jag ska skriva något. XD

Så ja, jag åker tillbaka till Uppsala ikväll efter lite mer än en vecka hos mina föräldrar. Vad har man hunnit med? Jo jag har hjälpt Bettan byta däck och torkar blad. Var ju lite interestant kan man ju säga. Efter det satt vi i köket hennes och spelade sänka skepp. Det gick ganska bra. Blev oavgjort.
Sen gav vi upp och stack för att släppa in hästarna hos Björn. Passade på att hälsa på lammen. Dom var otroligt söta allihopa.
Men jag har även hunnit njuta av det fina vädret och igår blev det en trip till stan. Där köptes det nya kläder och skor så nu är man redo för sommaren.  Jag växlade även lite pengar så jag är redo för Polen den 4de.

I övrigt så hann man väl inte med riktigt allt man ville hinna med. Många kompisar som man hade velat hunnit träff m.m.  Men men, snart är det sommar så då kan man kanske träffas då istället.

Men nu ska jag väl ta och packa färdigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0