"All For Me Grog"

Jo då, sitter åter igen och lyssnar på irländska dryckeslåtar samtidigt som man funderar på vad jag ska rita till en bekant som snart fyller år. Har flera små funderingar men vet inte vad man ska satsa på just nu, antagligen så kommer det bli något som bara vi fattar vad det handlar om, vilket antagligen inte är helt fel egentligen.

Men men, nu till något helt annat, det vill säga lite små roliga saker. Roliga saker för oss som var med om det i alla fall. Nu i veckan har man ju haft x antal roliga konversationer med grabbarna, b.la annat försökte dom gissa vad jag tycker är attraktivt hos killar. Det var väldigt kul att se allt dom gissade på. XD Tror att jag höll på att skratta ihjäl emellan åt faktiskt, men det kanske inte är så konstigt det. Vi var ju SÅ seriösa... Inte...
Efter ett tag var vi bara tre kvar i konversationen och vi kallade oss tre för "The Dragon Trio" En grupp som är mycket seriösa *host* *host* eller kanske inte... Det beror på hur man ser det skulle jag tro. Vi hade trevligt i alla fall och vad som diskuterades är hemligstämplat eftersom, jag citerar:
"Det som sägs i Dragon Trio stannar i Dragon Trio"
Vilket vi inte klagar på med tanke på allt som sas, en del hade nog trott vi fått fnatt men kul hade vi.
För er som undrar hur denna gruppen Dragon Trio skapades så kan jag säga att vi gjorde ett litet test som hittas här: Testet
Vi tre i Dragon Trio fick så klart samma reslutat så ja... Det skapade ju namnet och vilka som fick vara med i gruppen. Vi är ju helt klart bästa gruppen hittills. XD

Bortsett från dumma konversationer och liknande så har jag på nått vis fått för mig att jag ska rita en serie, vilket jag inte fattar hur jag kunde komma fram till eftersom jag inte kan rita serier, men jag försöker så får vi se vad det blir. På det har jag även två art-trades som jag ska fixa och ta hand om, men dom ser jag fram emot faktiskt. Ska även höra med PJ sen när jag får tag i honom, han vann som ett litet pris för att han kunde gissa något rätt, minns inte vad det var. Men han vill i alla fall att jag skulle rita något som det lät, han har bara inte bestämt sig än som det lät sist jag kolla med honom.

Men nu ska man väl ta och fixa lite annat att göra, har ju som lite på gång just nu i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0