Då var det dags igen

Ska vi ta vad som är mest aktuellt just nu kanske? Jo det kanske man ska.
Då måste jag berätta  att jag fixat en praktikplats faktiskt på Lek O Bus idag, och jag ska börja på måndag. Är inte det perfekt så säg. I precis i tid också eftersom min arbetscoach ska tydligen sluta jobba.

Vad har hänt annars då? Jo jag har återigen börjat rita en serie nu när mitt Photoshop har börjat funka igen. Den här kommer jag faktiskt att fortsätta att göra också. Den heter "The Pain I Feel" och finns utlagd på Deviantart.

Jag ska väl passa på att berätta att jag, PJ och Kerem har nu beställt våra biljetter till Uppcon nu i veckan, så ni sitter vi bara och väntar. Jag och PJ har ju kommit fram till en hel del "tokiga" idéer som vi ska genomföra, t.ex. om vi hittar en bra kulle så ska vi köra lite "Hilldefense". Blir inte det en bra grjej att göra så säg?
Sen måste jag säga att biljetterna var billigare än vad vi trodde, dom kostar 600kr per person för tre dagar och med sovplats. Vi klagar inte när det är så billigt säg. Så nu ska man nog koncentrera sig på att fixa Cosplayen till dess, har dock gått om tid än så länge, för detta är inte förren i April.

---

Nu till lite äldre händelser, det vill säga en vecka gamla.
Var förra veckan hos min syster i Göteborg. Trevligt var det måste jag säga, jag satt och spelade Tetris Attack mot David en hel del, körde även lite gammalt hederligt Punch Out till 8-bitarn(eller emulator om man ska vara petig) det gick inte så bra för mig att spela det. Har dålig reaktions förmåga ar jag märkt, hehe.

Annars blev det en del besök på stan, har till exemple fått nya skor och ny jacka vilket behövdes. Hittade även en Julklapp åt Bettan hör och häpna. Sen köpte man lite dip-kryddor som man hitta som var såååå goda. Mums mums, det säger jag bara.

Ska även lägga upp lite bilder från besöket, men det får bli lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0