Skriver i fel vinkel...

För att en viss lillasyster sitter i vägen för mig och vägrar flytta sitt feta,beniga arsle. På något vis ska man nog bli av med henne.

I vilket fall som så hade man matteprov idag. Trodde det skulle gå dåligt men jag fixade det, plus att jag fick veta att jag faktiskt klarade Matte B helt och hållet. Blev riktigt glad för det, så nu kan jag ta det lugnt.
Satte just in pengar på Orädds konto, så nu har jag betalat min biljett till Stockholm. Kan knappt vänta tills det är dags att åka ner och hälsa på där. Tydligen så finns det en del som ser fram emot att träffa mig, grabbarna Grus och Orädd. Så det kan bli intressant faktiskt.

Annars så har man väl inte gjort så mycket, har väl kluddat lite i ritblocket som vanligt och försökt fatta att man tar studenten nästa vecka. Vart tog tiden vägen? Det här året har gått jäkligt fort. Undrar ju nästan vilken planet man varit på med tanke på hur fort allt gått.
Men men.... Annars då? Vet inte vad man ska hitta på, kanske se på en film bara för att göra något.
Ja, ja, nu ska man göra annat. HADE.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Feta... Beniga.. Arsle? Logik tack?!

2009-05-28 @ 12:53:51
Postat av: Fia

Sara säger att hon har ett fett arsle, men enligt mig var det benigt.

2009-05-28 @ 23:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0