Redovisning

Hade min muntliga redovisning av projektarbetet idag. Var så jäkla nervös för det, men jag tror det gick rätt bra ändå. Det kändes som om jag fick fram det som var viktigt i alla fall även om jag glömde en del som skulle.  I vilket som så är det över nu och man kan vara rätt nöjd hoppas jag.

Imorron så ska man i alla fall spendera lite tid i stan, ska som klippa håret coh kolla efter tyg m.m. Ska bli trevligt det, eftersom det var ett tag sedan man klippte sig. Känner att jag börjar bli långhårig igen, hehe. Jag kom på att jag måste komma ihåg att besöka Hobbyboden imorron också och köpa en ny sketchpenna. Har snart hunnit slitit ut två stycken igen. Jag vet inte hur jag lyckas, antagligen ritar jag förmycket. Eller inte... Har i alla fall fått en idé till en serie så jag ska testa att rita en, jag som inte är så bra på att göra serier.

Men nu ska man väl dra vidare. Hej hej.


Idag blir det ingen TF2 video av något slag då jag inte vet vilken som jag vill lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0