*Rant rant*

Dags igen att skriva, allt för att ge Bettan något att läsa. Hon sitter här brevid mig och gäspar, hon är nog lite trött. Hon kom hit för att få sig lite kladdkaka, så jag har bakat.


Men nu över till något annat. Satt och prata med en viss person häromdan och råkade nämna att jag var intresserad av en kille. Naturligt vis blev han intresserad och vill veta lite mer detaljer, speciellt med tanke på att jag aldrig har varit intresserad av någon förut. I vilket fall som så fick han mig att åtminstone prata om det och beskriva den här killen. Orkar inte nämna allt jag sa, men för de flesta hade det varit uppenbart vem jag pratade om. Tyvärr verkar det som om han jag pratade med inte insåg att det var han som jag gilla... *suck*... Jag är verkligen inte bra på sådant här, det är uppenbart i alla fall.
Jag bara gissar att vi får se hur det blir med det här senare, inget har ju ändrats i alla fall. Fast nu ska vi nog inte tjata mer om det där.

En annan sak som hänt dom senaste dagarna är att jag har spelat Tetris Attack på Hard, jag vet inte hur länge jag satt och envisades men tillslut vann jag över sista bossen. Jag kände mig jäkligt stolt över det, efter det fick jag veta att man kan få fram en ännu svårare omgång. Jag ska inte ge mig på den ännu, för du skulle jag aldrig komma någon vart.

Men men, nu ska man väl vara social igen. Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0