Nästa vecka...

Vid den här tiden, då är man i Stockholm med Grabbana Grus och Orädd. Är så jäkla taggad nu. Vill ju så gärna åka nu, men man ska ju ta studenten så det får väl vänta ett tag till.
Snart är det slut med pendlandet till Svenstavik, ska bli skönt. Är väldigt less på den hålan nu...

Annars då? Jo livet är väldigt lugnt. Har gjort sista uppgiften, vilket var historia där jag skulle skriva något om Ryssland. Gick fort så nu ska man vara klar med allt, absolut allt. Bara för det så lär väl någon komma imorron och såga att man glömt ditt eller datt. Men då skulle jag bli arg. Hehe.

Just ja, har ju suttit och sytt som en tok nästan hela helgen. Ska bara fixa kragen på Sniper-västen så är den klar, och är nästan klar med min kjol. Så allt bara rullar på nu för mig. Vilket känns riktigt bra faktiskt.

Men nu ska man väl hitta på något annat att göra. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0