Ja men då ska vi se...

Vad man har att säga idag då.
Kom hem idag då, efter ca. 3 timmars buss farande från Svansta till stan och sedan från stan till stugun och så vidare. Men snart så är det slut med reasndet fram och tillbaka för snart tar man studenten. Ser verkligen fram emot det.
Två dar efter det så bär det av till Don Perjoni som Kellogs kallar PJ lite då och då. Ska bli kul som fan, har ju inte varit där förut tillskillnad från Orädd och Grabbarna Grus. Plus PJ har lovat att man ska få testa TF2, ser fram emot det även om jag inte har spelat ett sådant spel på lääääänge. Men jag gillar ju karaktärerna som borde märkas om man kollar runt lite här i bloggen.
Men åter till vad som händer nu. Just nu sitter jag och funderar på Sniper västen som jag ska göra, tänkte försöka få den gjord till innan man åker ner till PJ så skulle han kunna få den i födelsedags present. Problemet är dock att jag saknar tyg fortfarande och måste alltså ta mig in till stan någon helg snart för jag hinner inte springa och kolla efter tyg mellan två bussar. Sen finns det en del annat jag skulle kollat efter i stan, men ja... Tiden saknas än så länge.... Funderar på om man kanske skulle kunna höra med Bettan om hon ska in nått någon helg. Får väl kolla helt enkelt. Om inte får jag fundera ut något annat som PJ kan få.

Men men... Det får jag väl kolla, hur det blir.

Vad mer kan man skriva då? Jo just ja, kjolen (eller kilten som vissa kaller den) börjar faktiskt bli något nu om sy maskinen sköter sig så skulle den snart kunna vara färdig. Inte så dåligt om man får säga det själv.

Men nu ska man vara social igen.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Social? Med vem då tolv på natten? :P

2009-05-15 @ 13:13:45
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Fia

Skrev ju med både Wiiberg, Kellogs och PJ då, så det fanns gott om alternativ.

2009-05-15 @ 13:49:10
Postat av: Simon

jasså dom har bytt namn på svenstavik till Svansta:P

2009-05-15 @ 15:20:25
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0