Hmm...

Dags igen. Har haft religon idag så jag har skrivit en religons uppsats idag, sammtidigt som jag pratat lite med PJ. Hade det inte varit för han had jag väl varit jäkligt uttråckad.

Igår ringde jag till bergs bostäder tre gånger, och hela tiden så var det upptaget där. Väldigt störigt med tanke på att jag måste kolla om dom verkligen fått min uppsägning av lägenheten eftersom jag inte har fått någon bekräftelse. Är det bara mig som detta händer tro? Men men, jag får väl fortsätta ringa och se om jag får tag i någon. Jag ska ju flytta ut den här månaden, vill helst ha det fixat till dess.

I övrigt så har jag börjat på två nya bilder, en av dom förblir hemlig tills vidare. Den andra däremot är en bild med Spy och Sniper. Hade tänkt att prova lite fanart igen, även om jag är usel på sånt, eller ja jag har nte gjort det så mycket innan. Fast det har inte varit allt för bra tidigare, men det är väl bara att träna gissar jag. Förr eller senare ska man väl få till något vettigt.

När det gäller rollspelet som jag och PJ gjorde så ska jag lägga upp forsättning då jag kommer hem till Kälarne igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0