En snabb liten rackare.

Det vill säga detta inlägg alltså.
Har sprungit runt idag och sagt v golovu till folk hela dan. Folk undrade nog vad det var för fel på mig som höll på och säga konstiga ord. Vad kan man säga... Det fastnade helt enkelt i skallen på mig och jag kan inte bli av med det nu.
I vilket fall som har jag i alla fall roligt åt det.

Igår när jag stog och väntade på bussen hade jag en jäkla tur i alla fall. Herr Andersson skulle åka och hämta Oskar och stannade då för att höra om jag skulle till stan. Eftersom jag skulle det så erbjöd han mig skjuts in, trevligt som fan var det. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord... nästan i alla fall.
Andersson gillar i alla fall min SMS-signal, den som VISSA andra tycker är irriterande. Jag bara älskar den så mycket, den gör mig så glad av någon anledning.
Vad kan man säga? Det kanske krävs ett visst sinne för att fatta humorn i det hela.
I vilket fall som så var vi inne i stan nästan tjugo minuter tidigare än när man åker buss, så jag tog tillfället i akt att kolla om Becca var hemma, vilket hon var. Det är ju inte ofta vi hinner träffas nu för tiden så det var ju trevligt att ses en sväng innan jag skulle med bussen till Svensta. Pratade lite om allt möjligt.
Den buss resan var ju inte allt för spännande, satt mest och lyssna på musik hela resan. Men men...
När jag kom till lägenheten satte jag mig och tittade på TV, jag hamnade på kunskaps kanalen där man diskuterade om Romarrikets fall, det var väldigt intressant faktiskt.

Men ja... Idag har jag bortsett från det jag nämnde förut jobbat lite och stökat på. Inte så mycket spännande med andra ord. Ska dra och handla tvättmedel senare, får se om jag ska köpa nått mer. Jag tror ju att jag har så jag klarar mig där hemma, om inte så får jag väl gå dit senare i veckan.

Men nu har jag min stora fundering... Vad ska jag göra ikväll? Tänk att det är något jag har funderat hela det här läsåret. Enda sedan grabbarna sluta har jag inte haft mycket att göra. Som Grabbarna Grus sa, jag ingick ju i deras möblemang. Jag var ju upp till dom varenda dag och kollade vad dom hade för sig.
Men nu har jag ju inte den turen... Nu sitter man hemma i lägenheten och rullar tummarna och hoppas att man ska komma på nått smart. Vanligtvis blir det så att man sätter sig framför TVn eller pluggar eller något liknande, tråkigt har jag i alla fall. Tur för mig att mina skolveckor inte är allt för långa, så jag kan komma hem ett tag. Jag jobbar nästan bättre där hemma än vad jag gör på skolan. Konstigt är det i alla fall.

Men nu ska man väl röra på sig, kan ju inte sitta här på skolan hela dan. Roger över roger ut.


Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha jaa de kan nog se så ut hörre du ;) De går bra medans han är i närheten men så fort han försvinner går de åt skogen..

2009-05-11 @ 17:53:07
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! :)

tyckte de vore bäst att svara på kommentaren här så du vet att ja inte dissar dig :p

Jadu, just nu är det rätt så kasst och de blir bara värre och värre, men så finns det ju också bättre dagar då man inte tror att man ska svimma så fort man ställer sig upp..

hur är det själv? :p

2009-05-12 @ 18:53:54
Postat av: JULIAA

fasiiken, mitt namn försvann xp, de va iallafall julia som kommenterade :p

2009-05-12 @ 18:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0