Vad ska man säga?

Har varit i Stockholm ett par dagar, från Söndag till Fredag förra veckan för att vara exakt. Var ju där och hälsade på PJ som fyllde år.
Det var jäkligt kul, pj fick en rullator av sina föräldrar som han körde runt med lite. detta skedde på Söndagen då jag och grabbarna kom dit. Var en väldigt rolig syn. Sen var PJ efter mig kan man säga. Han ville så gärna se västen som jag gjorde åt han i födelsedags present. Jag försökte stå emot, men jag gav upp efter ett tag så han fick presenten en dag för tidigt. PJ verkade dock inte klaga, han såg riktigt nöjd ut och verkade ha svårt att slita sig från spegeln.
Själv blev man förgtjust i en av hans gasmasker. Var nästan så passa att man vill ha en själv faktiskt. Dess värre glömmde jag bort att fråga om dom hade någon gasmask när vi var i butiken han had köpt de i, mest för att jag blev så förtrollade av knivarna dom hade där. Men men... Man överlever skulle jag tro.
I vilket fall som så hade vi jäkligt kul, vi åkte någonstans verenda dag när vi var där och på kvällarna så blev det TV-spel eller brädspel. Jag lärde mig till exemple att spela bas på Rock Band. Dock pendlade jag mellan Easy och Medium, så jag var väl inte bäst precis, fast en av PJs kompisar verkade tycka att jag skötte mig rätt bra ändå, men jag vet inte var han egentligen fick vanföreställning att jag kan sjunga ifrån.
Sen spelade jag FPS-spel för första gången på ca. 13 år. Jag var nästan stolt över mig själv då jag lyckades skjuta någon, det vill säga att PJ blev den jag sköt. Sen sköt jag ju Kellogs några gånger också. Det var nästan så att jag kände mig duktig. Dess värre han man inte testa TF2, men jag får väl göra det en annan gång då helt enkelt. Kul hade vi i alla fall, hade gärna stannat längre. Tyvärr så blev man ju tvungen att åka hem på fredagen eftersom man ska vakta hunden.

Hade man ju tänkta att ta sig ned på Veteranmarknaden på Lördagen, men det regnade och var ett riktigt skitväder så man struntade i det och satt istället och titta på film och tog det lugnt. Bland annat så såg man på ringaren i Notre Dame och Corpse Bride.

Söndagen var nästan lika slö, bara det att då var man hos Lillan till sammans med Bettan och Micka. Blev TV, film, snack och Pizza. Inte så dumt faktiskt.

Men men, nu ska man väl göra lite annat gissar jag. Hej hej.

Rektor Olle när han ska tolka på kidor efter en häst får bli videon idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0