Sol och Bad

Jo då, må hända att solen inte var framme förra veckan, men nu har den varit i farten ett par dagar. Det var så pass att man till och med var och badade med tjejerna igår.
Det vill säga att jag blev väckt av Bettan som undrade om jag skulle med, bada säger ju inte jag nej till, så man klev ju upp och gjorde sig i ordning och just när man ska äta frukost vad händer då? Jo Bettan ringer igen och säger att jag ska skynda mig, trotts att det knappt gått en tio minuter en kvart sen hon väckte mig, så jag slänger i mig frukosten på tre minuter och sticker över till Micka där dom väntar på mig.
Vi sticker ner på stranden och spenderar några timmar där, så mycket bad kan man väl inte säga att det blev. Det var bara jag som badade, Micka var i alla fall duktig och doppade sig, Bettan och Lillan däremot doppade fötterna och höll sig sedan i solen. Själv tog man en simtur ett par gånger eftersom jag tyckte det var varmt i vattnet till skillnad från dom andra.

För övrgt, tack vare en av PJs kompisar så har jag änligen fått testat TF2. Har provat nästan all klasser och har kommit fram till att jag är en usel Spy men att det var bland de roligast klasserna. Gillade även att vara Soldier och Demo, eftersom då kan man spränga saker. Det var väl okej att vara Scout men han var nog inget för mig faktiskt, Engineer var väl också helt okej. Det var faktiskt lite små kul att bygga saker. Har ännu inte testat Heavy, Medic eller Sniper men det kommer väl.
Jag ska dock säga att detta har nästan fått mig att vilja ge FPS-spel en andra chans och funderar alltså allvarligt på att skaffa TF2 själv. Ska spela det lite till innan jag bestämmer mig helt tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0