Snart

Snart så är det klart med skolan. Inte mycket kvar nu, ska bara stå ut till på fredag. Ska bli så skönt att få lov sen, vill ju inte vara fast här allt för mycket längre.
Blir nog lite Cider på fredag också, farsan bjuder. Hehe.

Annars ska man fundera på att göra klart kragen till västen som PJ ska få, jag hoppas att han ska gilla den även om den antagligen inte kommer att vara 100% exakt. Dock gjorde man ju ett försök, och har ju försökt få in alla viktiga detaljer. Vi får helt enkelt se vad han tycker sen. Jag kan dock säga att den var mysig, hehe.
Jag ska bara försöka få tag i Andersson så att man kan få fyra tomhylsor till den också, som en liten bonus kan man säga. Hoppas att han kommer till snadmon i helgen så att man kan bara kan gå över dit en sväng och hämta. Men men, det löser sig nog.

Just ja, igår blev det världens roligaste MSN konversation. Satt nämligen i klassrummet och skrev med Kerem och så kom PJ dit efter en stund så då startade Kerem webbkameran hans och mikrofonen så vi satt och prata med varandra och så kunde jag se vad han och PJ hade för sig. Av någon anledning började PJ att göra en Engineer imitation, klockren ver den. Då bad jag honom att göra Soldier, även den väldigt rolig. Sedan avslutade han det med en Sniper imitation. Sedan sa han lite av Spy's fraser, vilket gjorde mig glad för jag gillar Spy väldigt mycket, fråga inte varför för det har jag inte kommit fram till själv än.
Sedan får jag inte glömma hur Kerem tog webbkameran och visade mig runt i hans rum. Lite udda men det funkade.

Fick just veta att det gjordes ett busstreck här på skolan igår/natt. Ett sådant busstreck som vanligt vis bara görs vid halloween. Det vill säga att dom hade kastat toapapper på skolan och sådant. Vet inte riktigt vad man ska säga om det mer än att jag har mina misstankar om vilka som gjort det.

Men men, nu ska man väl ta och gå snart innan man blir uttråckad av att inte ha något att göra. Hej hej.

Ingen TF2 video idag, vi tar nått annat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0