I FOUND IT!!!

Ja, jag hittade igen en av mina gamla musik skivor igen. Så nu sitter man och lyssnar på den, säga vad man vill men jag älskar Sonata Articas låtar.
Dock är det inte enda musiken såm jag lyssnat på på sistone. Har som lyssnat på irländska dryckes sånger/pub musik. Vet inte varför, men jag gillar dialekten och så är inte texterna så komplicerade så man lär sig dom rätt snabbt. Så bli inte förvånad om jag dyker upp och sjunger "Whiskey you're the devil" någon gång.

Igår var man förrsten till fugulstamarknaden, det var väldigt trevligt. Tror att den marknaden handar enbart om mat för ata var nästan det enda man gjorde där. Fick äntligen min efter längtade Kesfil att äta, tänk vad glad man kan bli för så lite. Köpte även lite färska brända mandlar.
När jag och Bettan blev less på marknaden och kände att det började bli för varmt så valde vi att åka till Övsjö och bada. Det var mycket skönt tycker jag, dock tyckte Bettan att det var kallt i vattnet men jag tyckte det var riktigt skönt. Jag måste ha varit en utter eller säl i mitt förra liv. Haha

Nu har man också något att fundera på till framöver, och det är vilken cosplay man faktiskt ska köra. Jag vill köra en Spy men jag vill samtidigt vara Demoman. Det är ju så att från min "rådgivare" PJ så skulle jag passa bra som båda. Så för att lösa det ska jag kolla upp en ref-bild på Demo och se hur hans klädsel är, behöver som ändå en sådan bild för att kunna rita en viss bild som jag gör till en bekant.
I vilket fall som, om Demos klädsel inte är allt för kompliserad att göra så lär jag kanske gå som honom om jag inte får tag på en kostym. Jag har ju fortfarande tid att fundera på saken, så vi får se hur det blir.

Men nu ska man väl vara social med Bettan igen.

Fult bildspel, men jag gillar låten.

Kommentarer
Postat av: Simon

Kesfilen:P Kamsen då?? :O



Jasså PJ är din rådgivare:P

2009-08-21 @ 21:25:07
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: Fia

Lilla Simon... Hade jag ätit Kams också så hade jag nog aldrig orkat äta något av det andra som dom hade där.



Haha, jo i detta fallet så är min rådgivare PJ skulle jag nog säga. Han är ju till mer nytta än någon annan jag känner.

2009-08-22 @ 22:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0