Evil Genius

Ja, nu har man börjat blivit en ondskefull mästerhjärna som ska ta övervärlden... Nästan i alla fall, har fått tag i ett spel som man ska ta över världen i, genom att bygga upp en hemlig bas och lite sådant. Var skeptisk till det först men det visade sig vara rätt kul att sitta och planera och stöka. Och inte allt för avancerat, är så pass att EN VISS person till och med skulle klara av det.

Men i övrigt så har man klippt sig och färgat håret. Sen var man också och köpte en skjorta också, den är lite i militärstil coh hur bekväm som helst. Dock var det en sak som störde mig lite och fick mig att förbanna det faktum att man är så bredaxlad så att man måste köpa skjortor på herr avdelningen. Må hända att det finns snyggare skjortor där, men det är svårt att hitta en skjorta som faktiskt passar en där också. Men man ska inte klaga antar jag, jag fick ju vad jag ville ha trotts allt.
Har förresten köpt en present till en bekant också som fyller år imorgon, hon lär få den till helgen då hon kommer hem igen. Jag hoppas att hon kommer att gilla den i alla fall.

Imorgon ska man göra en ansats till att fixa till inne på mitt rum. Vet inte hur länge sedan det var jag städade där, för att inte tala om gick igenom alla grejer. Tror jag har kvar saker från när jag var liten faktiskt, så det lär ju vara dags nu.

Men men, nu ska man åter vara social. Ha de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0