Bluuh...

Är så jäkla trött idag, jag är nog inte skapt för att kliva upp tidigt. Spelar ingen roll när jag går och lägger mig så måste jag visst sova till 10-11 tiden.
Farsan var in till mig imorse vid sju tiden och frågade om jag skulle med till Birsta, av någon anledning så sa jag ja till det. Så då var det ju bara att ta sig ur sängen och göra sig i ordning, men inte vaknade man till inte. Som tur var så fick man ju sova lite i bilen, men slö var man hela tiden sen i vilket fall som och jag undrar nu varför man följde med. Köpt bara lite tidningar och lite godis där.

I övrigt så har det väl inte hänt allt för mycket i veckan. Har försökt komma igång med att spela TF2 igen, har inte blivit så mycket utav det sen jag fick Punch Out till wii, men sånt är väl livet skulle jag tro. HAr många spel som jag måste försöka att spela klart någon gång känner jag nu, och problemet är att man inte har tid till det.

 Har för övrigt kommit in i svängen med att titta på Bond-filmer igen, så nu överväger jag att köpa några av dom filmerna och fortsätta med min påbörjade samling. Hur det kommer att gå återstår att se, men det ska nog gå bra det. Kan i alla fall inte se varför det inte skulle det i alla fall.

Men nu ska väl jag överväga att gå och göra något annat, t.ex läsa någon av mina nya tidningar. Hejhej så länge.


Kommentarer
Postat av: Simon

har du införskaffat nån mer än 1a bondfilmen än då?

2009-08-25 @ 11:13:40
URL: http://yoyoyostory.blogg.se/
Postat av: Fia

Självklart. Har ju andra filmen också. ^^

2009-08-25 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0