Ojojoj....

Ser man på va? Nu är jag duktig och skriver igen. Dock lär det inte bli mycket sagt, har ju fått en snes emulator av syrrans kille så här spelas det för fulla muggar. Det råkar ju bara vara ca. 2000 spel, sedan fick jag även en Nes emulator med 8000 spel. Så jag har det jag gör.
Men men, i övrigt då? Jag har varit till min syster i Göteborg en sväng, sov hela vägen ner dit och samma sak när vi skulle hem. Men tiden där var bra, hade ju det man gjorde där i alla fall. Var till och med en sväng till Naturhistoriska museumet, det fanns lite att titta på så det var kul. Fastnade för dom siamesiska tvillingarna som dom ställde ut.

Nu när jag är hemma igen har jag då inte gjort allt för mycket, var till bibblan idag. Skulle fixa mina bilder som ska ställas ut där, tyvärr fick jag lite problem så jag han inte med allt som var planerat så jag ska lämna in lite mer i helgen.
Till veckan ska jag åka med mina några andra till Sälen, några ska åka slalom, andra ska se på. Jag ingår i "se-på" gruppen då jag inte har stått på ett par slalom skidor dom senaste tio åren. Skulle jag ställa mig på ett par nu skule jag väl bryta minst fem ben i kroppen. Med andra ord är det säkrast att inte åka, jag och dom andra i "se-på"-gruppen kan ju hitta på annat att göra.

Sedan har man snackat en del med PJ, jag undrar när Bettan blir less på våra "insider"-skämt som hon inte förstår humorn i. Dock är det TF2-skämt så det kan ju förklara en del, vi har av någon anledning fastnat för dom, kan bero på att karaktärerna har sådan bra personlighet. Har alltid så kul åt dom.

Men nu ska jag väl snart anstränga mig att gå och baka lite bröd och sedan brownis som vi ska ha med oss till Sälen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0