Efter en del tjat.

Efter att haft Bettan tjatande på en så har man åter en gång tvingats att skriva här igen. Då är bara frågan vad jag ska skriva... Mitt liv är ju inte precis så spännande, jag har mest suttit och ritat hela dagarna och stökat med lite sånt. Har även börjat med att fixa till min nya laptop, den är så fin och införskaffades får bara några veckor sedan. Jag saknar dock Photoshop på den, ett måste ha för mig.

Vad annars har dykt upp som kan vara viktigt? Typ inget... Bortsett från att NÅGRA verkar vilja att jag ska göra en VISS person till min pojkvän. Jag är dock inte förvånda då Dessa NÅGRA råkar vara av det slaget som spenderar deras lediga tid och brist på nått att göra med att leta efter en pojk åt mig. Konstigt nog verkar dom inte leta åt sig själva, jag undrar vad det kan bero på? I vilket fall som så börjar det bli lite jobbigt att lyssna på deras tjat.

Ja ja... Det var ju en liten snabb uppdatering. Vi får väl se hur det blir i famtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0