Snart en vecka.

Nu har det snart gått en vecka sen jag flyttade ner till Uppsala. Så vad har man att berätta nu?
Jo bland annat har man ju spenderat en del tid på skolan. Tror jag fått den roligaste läraren någonsin och kurserna är riktigt roliga då man får ett annat sätt att tänka.
Har även varit ute med Faddrarna. Vi var på nationsvandring i Tisdags och vad kan man säga? Jag kommer nog aldrig får dricka så billigt igen när jag är klar med studierna så jag kommer nog att ta tillvara på den här tiden. Ska kanske höra med min ny kompis Pia i fall hon skulle vilja följa med någon gång.
På tal om Pia, hon är nog den mest sjyssta person jag träffat så här långt. Vi gick runt lite på stan tillsammans idag vilket var riktigt trevligt faktiskt. Vi rände runt lite på akademibokhandeln i hopp om att hitta lite kurslitteratur (som består av två böcker så vi kommer billigt undan) hittade dock inte vad vi var ute efter så  det blev till att beställa.
Ska imorgon gå och se om jag kan få tag i ett busskort för stadsbussarna, så kan det bli lite lättare att ta sig in till centrum.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul gumman! Hoppas det blev bra med boendet och allt. Jag och Dunder får väl komma och hälsa på någonting när det passar sig.



Pusspuss

/Sandra

2011-01-28 @ 14:52:16
URL: http://zigster.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Gumman!

Vad kul att du skriver på bloggen då kan man få lite uppdateringar av vad du gör...

2011-01-30 @ 00:02:01
URL: http://susannelundin.blogg.se/
Postat av: Bettan

Äntligen ett blogginlägg! ;P

Jag hoppas att de kommer minst ett i veckan hädanefter ;)

2011-02-06 @ 20:16:20
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0