*Suck*

Är hemma i Kälarne igen. Resan hem blev nästan som en tävling mellan mig och farsan om vem som skulle hinna hem först. Han åkte bil och jag satt på bussen, vilket slutade med att det blev väldigt jämt i slutet, om bussen inte hade behövt svänga in vid Höglunda så hade man kommit hem före farsan. Men men...

I veckan så har inte allt för mycket hänt, har äntligen rånat spargrisen. Den var så gott som överfull av enkronor, 450 en kronor för att vara exakt. Inte så dåligt, det innebär att jag skulle kunna betala för tyget och dom andra sakerna som jag beställt. Vilket kommer att bli skönt, gillar ju inte att vara skuldsatt.
Sen så sprack en av mina sommar planner (Dock var det ju inte bestämt ännu). Jag hade ju funderingar tillsammans med PJ på att jag och grabbarna skulle åka ner till PJ 13 juni, dock visade det sig att då kan inte jag åka för att jag ska vara hundvakt mellan 12 och 19 juni. Det var väl tur att det inte var något bestämt, men det retar mig en anning. Funderar på att snacka med PJ så kanske vi kan planera nått annat eller så kan jag åka ner själv och hälsa på nått i sommar. Vi får väl se hur det blir. Det löser sig säkert på nått vis.

Sen kan jag berätta att det är odräglligt varmt här nu, sitter och önskar att jag hade något kallt här just nu. Jag är helt klart inte byggd för vår eller sommar, jag passar bäst in på hösten eller vintern. Men det är bara att le och vara glad.
Ska nog göra lite annat nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0