Ett snabbt inlägg från Svensta.

Hej alla glada... Och sura också för den delen. Sitter för tillfället på skolan i svensta och skriver lite grann. Tillbringade hela förra veckan i Sälen med åtta andra, det var jätte trevligt, jag fick nya smeknamn och smsbombade en kompis. Jag tycker jäkligt synd om han när jag läste igenom allt jag skrivit till han, det var ju inget vettigt alls some jag skrivit till han, men han hade tydligen kul åt det. Dock fick ju jag stå ut med Bettans tjat efter det, hon tycker visst att han och jag skulle bli ett bra par, sen verkar det som om hon fått Orädd att tycka så också. Det börjar bli jobbigt att höra det eviga tjatet i vilket fall som. Skaffa en hobby Bettan, en som inte har med mig att göra tack.

Men men, åter till vad som sker nu. Som sagt sitter man på skolan och jobbar lite och stökar på. Jag funderar även på vad jag ska äta senare. Har ju lite köttfärs hemma i frysen så jag funderar på att kanske köpa grejer så jag an göra chili eller nått senare.  Ska i alla fall rensa frysen eftersom det snart är slut på skolan och så ska man ju flytta ut och stöka på.  Det känns lite jobbigt men det är bara att ta sig i kragen och får det gjort, svårare än så är det inte.
Ska även få en del jobb gjort men så här långt har det inte varit några problem. Ska försöka ta mig till bibblan på fredag och se hur det gått med min lilla utställning där, det var en del av mitt projektarbete, det blev inte så många bilder som jag hade velat men man fick ju en del problem så vad kan man göra? Fick ju i alla fall till något.

Men men, nu ska man väl fundera på att dra vidare. Höres.



P.S. Mer av TF2 MSN historien kommer till helgen.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men du kanske är min hobby ;)

2009-05-02 @ 11:36:08
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag vet inte om jag tycker det är så bra, lilla du.

2009-05-05 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0