Kooonstigt

Jag må ha flyttat till en stad och tycks hela tiden ha något att göra eller har något planerat men endock tycks det som om jag aldrig har något värt att skriva. Är inte det lite udda så säg.
Så varför skriver jag nu då? Jo för imorgon börjar Humanioradagarna på Uppsala universitet (Engelska Parken) och detta är frivilligt att gå på så klart men jag ska dit i alla fall, träffar nog Eli och Pia där skulle jag tro så blir det lite färeläsningar och Workshops som t.ex. "Starta Eget" eller "Drama & Improvisation". Tror det kan bli rätt så kul i alla fall. Detta pågår i 3 dagar så det lär dyka upp mer så klart.

Annars så har jag redan fixat en biljett him i April. Den 17de för att vara exact. Ska bli skönt att få komma hem framöver faktiskt. Saknar dom små hundarna bland annat. Plus att komma hem ger nog mer arbetsro för hemtentan än vad det är här i Flogsta (Känner ibland att det skulle vara trevligt med en lägenhet men tills dess duger det i alla fall) och på tal om hemtenta, nu funderar jag på vad man skulle ta och skriva om den här gången, finns ju some en del att välja på men är som vanligt väldigt osäker på vad som skulle vara interessant. Vad kan man säga? Har ju inga riktlinjer mer än att man ska hålla sig mellan 2 årstal. Men jag får klura lite mer på saken antar jag.

Nu till något mer random som inte har med ovanstående att göra..... Jag tror jag listat ut en bra lösning till mitt "förstora/illa sittande byxor" problem. Nej det är inte bälten  (det tycks inte hjälpa alls då byxorna ändå halkar ner) utan jag ska se om jag kan hitta hängslen. Haha. Ja det blir extra nörd faktor men vem vet, det kanske gör att jag slipper dra upp mina byxor var 5 minut. Man kan ju alltid hoppas eller hur?
Har även stora planer närmare maj (nej inte Polen resan, dne pratar jag om senare). Jag funderar nämligen på att köpa tyg (igen) och sy en klänning som jag kan ha i sommar. Jag har ingen anning om hur det kommer att gå men det får man väl se gissar jag. Ska se om jag kan hitta nått fint tyg med Körsbär på, tror det kunde bli snyggt som detalj.
Får fundera vidare på saken. XD

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej fisan!



Nej, det brukar vara så att man inte tycker man har någonting vettigt att skriva om. Jag tror det är för att man underskattar det komiska i vardagliga saker. Inte jag då, jag tycker jag skrattar åt sånt hela tiden, bara det att ingen skrattar med mig.



Jaså, en till klänning! Kul. Har du fått tillfälle att använda den du fick i present?



//Sandra

2011-03-31 @ 11:40:40
URL: http://zigster.blogg.se/
Postat av: Bettan

Och du garvar åt att jag ska göra en klänning ;)

2011-04-19 @ 22:10:06
URL: http://norbergb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bettan... Jag garvar för jag vet hur mycket du hatar att sy XD

2011-04-27 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0