Ser man på

Nu har man vaknat till liv igen trott eller ej.
Har inte haft allt för mycket att skriva på väldigt länge, förutom då jag var till Uppcon, så jag kan lika gärna skriva lite om det.

Jag och en av mina vänner åkte alltså till Uppsala för att besöka Uppcon, naturligt vis var vi tvungna att klä ut oss för detta så min kompis var Sniper från TF2 och jag var Demoman från samma spel.
vi fick stå i kö i ca. 2 och en halv timme för att komma in men det var det värt. När vi kom in var vi så klart tvungen att kolla runt efter vad som fanns att göra och jag införde "Cosplay-spoting", med andra ord jag försökte se vilka kostymer som jag kände igen.
Efter att vi varit där ett tag så upptäckte vi fler som var utklädd till karaktärer från TF2, vi pratade med dom en sväng och fick veta att det skulle bli en TF2 fotografering som vi kunde vara med på. Blev faktiskt riktigt bra kort.

För att göra hitorien kort(Detta varade från fredag till söndag) så kan jag berätta att vi hade väldigt roligt. Vi lyssnade på koserter, var på bio och träffade massvis med trevliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0