Nytt beroende.

Jag satt och kollade runt bland alla snes spelen som jag har på emulatorn och då rekomenderade PJ att jag skulle spela Chrono Trigger. Naturligtvis var det ett sådant spel som man fastnar vid och aldrig kan sluta spela även om man försöker. Det är ju så jäkla kul. Skulle nog kunnat sitta hela natten med det faktiskt, men nu ska man inte göra det så klart. Jag lyckades ju nyss slita mig loss från det.

För övrigt så har man ju sytt lite idag och stökat på lite idag. Gick hyfsat bra faktiskt, dock kände jag att det var länge sedan som jag satt vid en symaskin. Har ju inte haft någon, så jag har mest sytt för hand.

Hmm... Vad mer? Jo just ja... Det har hände en del annat just nu som jag inte ska ta upp här. I alla fall inte fören jag har fått det att gå in i mitt huvud ordentligt i alla fall. Det gjorde mig lite lessen, men det var som jag trodde i alla fall.

Orkar inte skriva mer nu... Som sagt har jag en del att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0