Helgen.

Ja vi kan ta det i det stora hela antar jag när det gäller min helg.
I fredags så åkte jag och Bettan för att kolla på tyger, jag ska ju som hitta något tyg som jag kan göra en Sniper väst av. Jag såg ett tyg som skulle funka, men jag var osäker på färgen så jag köpte inget. I stället köpte jag ett blixtlås till ett redan pågående projekt. Ska se om jag hittar lite tid när jag är i stan så ska jag ta och tolla på tyg där i stället.
I vilket fall som så bar det av hem till mig efter det för en stor kopp te. Det var mycket gott det.

Igår så hade man inte allt för mycket för sig, kollade lite på TF2 bilder, såg på Familjen Addams från 60-talet, lyssna på musik och ritade. Har ju som sagt förut så har jag fått för mig att rita fanart igen, TF2 fanart dessutom. PJ fick se hur det ser ut just nu och kom med en del förslag och påpekade sånt som jag hade gjort fel. Men det verkade som om jag fick godkänt ändå, som tur var för mig, haha. PJ var även snäll och gav mig en del Refbilder så att jag kan vara liiite mer exakt när jag ritar karaktärerna. Han fick mig till och med att vilja rita Soldier. Får jag med honom på samma papper som dom andra två så har jag min älsklings trio, hehe.
Just ja, igår fick jag ett nytt älsklings ord, v golovu, med andra ord Ryska för headshot. Jag vet inte varför men det är så kul att säga det, kommer nog att driva folk till vansinne med det. Värre än då jag sprang runt och sa "KA-BOOOM!" med lite skotsk röst. Jag undrar hur normalt det är att haka upp sig på sådana saker.... Ja ja, det kan jag fundera på en annan gång.

Idag då? Jo då var man till morfar en sväng och hälsa på. Sara åt kakor så det stod ut genom hennes öron, nästan i alla fall. Sedan åkte man hem och satte sig här vid datorn en stund, kollade mail och lite sådant. Sedan satte jag mig och rita istället, prövade att få till Soldier nu. Det gick väl hyfsat kan man väl säga, jag har ju inte kommit till det som har varit mina problem områden än. Det vill säga händer och ansikten.... Jag blir lite orolig vid tanken på att försöka mig på sådant, men det ska nog bli bra.
Ska snart åka till Svensta för övrigt, tre timmars buss mer eller mindre.. Kul... Inte... Det var roligare förra året då man hade sällskap, men i år så har man ju varit ensam där borta. Har varit mycket tråkigt, tur att det är mindre än en månad kvar nu sedan kan man ta det lite lugnt. Ska ju ner till Stockholm den 7de juni med Grabbarna Grus och Orädd. Vi ska ju fira PJ, den lille rackaren fyller ju år den 8, gammal blir han också hela 20 år. Det kommer nog att bli en minnesvärd resa tror jag.

Nä... Nu blir det nog till att hitta på något annat att göra. Har ju lite att stå i.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ajo, och du åt ju inga kakor va? ;)

2009-05-12 @ 16:57:18
URL: http://zebratouch.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag sa aldrig att jag inte gjorde det, men du åt ju fan fler än mig.

2009-05-15 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0