Crusing m.m

Lite snabbt om vad man har gjort under helgen, vi ska ta idag först då.
Idag så vaknade man av att Bettan skickar SMS, just när man ligger som skönast också, som vanligt då Bettan är igång. Man tog sig i alla fall ur sängen efter ett tag, dock var det inte allt för frivilligt kan jag säga.
Vid ca. halv ett tiden så drog man iväg med Bella Bong för att träna lite teater, dom ska nämligen spela upp "Näverdosan" igen. Eftersom det saknades skådespelare och jag belv tillfrågad om jag var intresserad så ställde man upp så klart. Vet inte vem jag spelar ännu men det gör inget, är ju i alla fall där och gör något annat än att sitta framför datorn.
Fram emot kvällen så satt jag med Grabbarna Grus och pratade lite om resan ner till Stockholm, det så kallade MSN-mötet. Tyvärr var jag tvungen att sticka mitt i det eftersom jag skulle iväg på crusing i Bräcke med Farsan, Syrran, Bettan och Bella Bong. Vi hade riktigt trevligt där faktiskt, drack två Dr.Pepper så man blev lite lätt hyper sen att det blev kväll gjorde ju inte saken bättre eftersom jag blir pratglad då också. Sen så drog man hemåt, och hamnade här igen. Klagar inte faktiskt, hade ju riktigt kul.

Igår då? Då gjorde man inte allt för mycket. Satt vid datorn, tittade på TV och tog sig en sväng upp i skogen och kollade runt. Skulle som se om det fanns något roligt att titta på där, dock var den sig lik men trevligt ändå. Had hunden med mig också så hon klagade inte.

Nu över till något annat... Efter en mindre diskution med Wiiberg om TF2 figurer så slutade det med att Fanart bliden jag håller på med kommer att innehålla alla karaktärer. Upptäckte förut idag att jag inte har papper så det räcker, alla får inte plats på ett ark, så vida jag inte gör en smart lösning så klart. Det ska gå i allafall... Just nu håller jag på med att rita färdigt Soldier och har börjat lite på Heavy. Har räknat ut vart Medic och Demo ska stå, men jag vet inte hur jag ska göra med resten. Men det löser sig nog... Kanske....

Men nu ska man kanske göra annat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0