Det var ett tag sen nu.

Ja det var ju ett bra tag sedan man faktiskt skrev något nu. Har kommit ur form under sommaren och det är ju inte bra, men nu ska man försöka komma igång igen.

Vad har man gjort under sommaren så här långt då? Jo, det ska man nog berätta lite snabbt.
Bland annat så har man så klart badat och solat, självklart. Jag har även spelat lite teater. "Näverdosan" hette den och handlade om ett mord som skedde här omkring under 1800-talet, sann historia faktiskt. Det var en utomhus teater, så det var ju lite extra kul bara för den sakens skull. Skulle gärna göra om allt ihoppa i alla fall, det var ju roligt.
Sen så besökte man Storåsen med Becca och Bettan. Det var ju trotts allt "Storås natta" och det var mycket trevligt. Drack inte lika mycket som förra året och det var ju bra det. Det var visserligen inte lika mycket folk där som färra året, men ja... Vi träffade lite folk och pratade och hade roligt.
Nu i veckan så kom även min storasyrra hit, eftersom hon hade tagit semester. Det var trevligt och vi spelade lite badminton när vi hade lite fint väder. Sen passade vi på att retas och så, precis som vanligt,

Sen så måste man ju erkänna att jag har ju spelat lite spel i sommar också. Bland annat så har jag skaffat TF2 själv nu, vilket är jätte kul. Tycker dock att jag verkar klara mig bäst som Demoman även om Spy är min favorit.
Sen fick jag ju Punch Out av min syster som en försenad student present. Så jag har boxat så jag har nästan lite ont i armarna, vilket inte gör någonting för det är så kul. Är nu till på Soda Popinski, har ännu inte riktigt lärt mig att undvika hans slag helt än.
Sen så hittade jag en ny version av första Monkey Island som jag spelade som liten. Det tog dock inte så lång tid för mig att spela ut det. Tog väl cirka 7 timmar totalt, hade nog gått snabbar om jag hade kommit ihåg allt man skulle göra och om jag inte hade flamsat runt så mycket, men kul var det i alla fall.

Nä... Nu ska jag åter gå till att snacka med Wiiberg, Orädd och Kellogs om vad Wiibergs nya look ska vara. Tills vidare, ha det.


Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Vad kul med fler som gillar gamla peka-och-klicka-spel som "Monkey Island"! Jag känner tyvärr inte så många andra. Jag försöker nu starta upp ett community för fans av dessa äventyrsspel, så att man kan lära känna lite andra spelare. Du kanske skulle vara intresserad av att hjälpa till? :)



http://adventuregaming.ning.com



Som du ser så är stället alldeles nyöppnat så jag är tacksam för all hjälp jag kan få. Tack på förhand!

2010-04-25 @ 18:13:04
URL: http://bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0