Suck... 20 november

På grund utav att NÅGON har tjatat på mig att skriva här så anntar jag att jag kan skriva lite grann innan min lektion börjar.

Då kan jag säga att det är så här... Jag ska ha engelska B snart, nationellt skriv del, känns väldigt segt och tröttsamt just nu... Men men, det får man väl leva med.
Hade svenska förut, Viktor hade väldigt roligt åt at jag sa stolp i stället för stolpar. Sen så slutade det med att man reta honom lite lätt för uttrycket  "Min lilla gulle bulle älskling". Ni kanske undrar vad fan det var om, och då säger jag så här:  Vi hade en uppgift där vi helt enkelt skulle  skriva om en konversation som vuxna hade så att det skull se ut som 18-årinar prtade med varandra.... Det syntes även vilken del jag hade, för där fanns flest svordomar, man kände sig så enormt duktig när man såg det.

Annars då... Jo jag var lite duktig igår och städade lägenheten min, så det är betydligt renare nu än innan. Jag funderar även på att kanske ta och göra rent resten det vill säga diskhon... Den såg ut att behöva det.
Johnny i fiket var även jätte säll igår, han gav bort massa gratis arraksbollar och hallongrottor för att det var utgånget datum på dom. Jag kan säga att det var inte något fel på dom alls. För att citera Johnny  "Sånt där håller flera år." vilket det kan ligga en sanning i, det på minde mig om att pappa sa samma sak om McDonalds maten.

Men nu börjar jag så jag hoppas att du är glad nu Bettan när du fått min 5-minuters rapport.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha jaa nu är jag nöjd Fia, jag är mkt stolt över dig :) Jag vart rätt paff när jag såg att du hade skrivit ;)

2008-11-20 @ 15:22:17
URL: http://norbergb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0